söndag


Weyey, kom in på datorn.

Hemma nudå. Klassfest igår - Skitbra kväll. Fram till efter midnatt. Jag vill inte säga mycket om det som hände. Det slutade iallafall med ambulans akut till Falun för en person...
Vi var ledsna, chockade och lite arga. Jag ville inte åka hem. Så jag fick följa med hem till Emma och sov över där med Emma, Becca och Ava. Vi delade på en säng, det var trångt :P Men jag sov längst ut så jag hade det chill, haha ;P
Vi sov ca. 3-4 timmar. Sedan var det upp igen, Becca och Ava skulle ta bussen hem till Ludvika. Sedan runt kl. 09.55 så gick jag och Emma ut. Hon skulle med en buss till jobbet, jag blev hämtad av pappa. Åkte hem. Pratade med mamma och pappa. Sedan gick jag in på datorn. Jag sitter här nu. Jag ska nog ta och tvätta bort gårdagens smink.
Tänka lite på annat. Minnesvärd kväll iallafall, helt klart. Måste göras om - snart. Med ett bättre slut på det hela...
Jag har inte haft så kul på läääänge. Fram till "händelsen"... Helgen har gått så snabbt. Festen var så kul före, (Mp1b är underbara <3) det som hände. Fredag var också skoj. För att göra inlägget lita gladare så berättar jag nu om i fredags.

I fredags drog jag och Lina iväg efter skolan. Vi drog till stan och de var GRIS KALLT. Så vi sprang till bankomaten och Lina tog ut sina pengar, sen sprang vi till Thai & Sushi där vi skulle käka :)
Det var mosie, jag och Lina har aldrig ätit ute förut :) Så det var nice, vi beställde kyckling spett till förrätt , men vi fick vårrullar :P Så vi fick säga till... Eller rättare sagt - Jag fick säga till, haha. Lina vågade inte x) ... Chicken ;)<3 Och då fick vi ett fat vårrullar gratis, men det åt vi inte... xD Sen beställde vi ju maten, vilket i Linas fall var sushi såklart, Lina är ... beroende?? Haha. Jag beställde faktiskt också sushi, smakat det en gång förut och tyckte det var... inte gott men inte äckligt. Jag testade iallafall igen och tyckte faktiskt det var gott :) Medan vi väntade på maten så pratade vi och skrattade åt deras felstavningar i menyn xD Tex. Wokad flåsk, bläskfisk, ljummem och keychup!  Det var askul! Vi skrattade skit mycket, haha. 
Efter den goda maten så skulle vi skynda till Hemmakväll och hyra film of course, haha. Vi hyrde "Prom night", "The strangers" och "Wall-E" :P "Prom night" och "Wall-E" var ju bra medans "The strangers" var tidernas skit film! Helt seriöst, jag och Lina satt och klagade sönder hela filmen och speciellt deras dåliga slut! Det mest meningslösa slut jag någonsin sett, efter filmen "Blame" såklart, som jag och Lina såg i somras xD Where did all the good horror movies go??! Sen kollade vi på min " Hur man gör slut med en kille på 10 dagar" vilket alltid är lika rolig, jag köpte den nu i januari :).
 
Haha, om man tar bort psycho filmen (fast jag och Lina har faktiskt askul när vi blir aggresiva på en film, ni ska bara se oss, haha xD), så var det en minnesvärd kväll helt klart :) Måste göras om, snart. Det har vi bestämt. Sushi och film med Lina is the shit! Haha :P

Helgen var jättebra, verkligen. Ta bort händelsen på festen och jag skulle kunna göra om allt igen redan idag! :) Jag måste sticka, göra lite nytta av denna dag. Ha det gött!


Idag får min söta lilla hamster Booster
pryda min blogg, nu höjdes allt
bloggens status lite i söt faktorn, eller hur? ;)


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: susan

naaaw gud vilken söt liten än!

2009-01-18 @ 13:34:51
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack så mkt :)

2009-01-19 @ 09:39:07
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: hanna

ahahhahaha vaa?? the strangers är ju ASÄCKLIG! såg den för bara några veckor sedan med massa kompisar när vi hade skräckfilmskväll och jag höll på att dö för att den var så läskig. min 21-åriga pojkvän skrek som en liten flicka! den är visst asäcklig!1! haha.

2009-02-10 @ 16:22:18
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hehe, vi tyckte den sööög :P XD

2009-02-12 @ 08:23:45
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0