Spya


Wöjöj.
Datorn funkar idag igen, goodie!

Idag åt jag ingen skolmat.
Kändes inte lockande.
Maten såg ut som spya! Smakade spya också. Blev bara,
smaka på spysåsen.
Euuuw!

Eftersom mammi igår sa att dagen efter man druckit alkohol så hjälper inte träningen, så ska jag träna i mitt rum nu - idag istället - burn the fläsk ;-)
Sedan ska jag sova, tidigt.
Jag ska ta vara på att jag har sovmorgon imorgon,
speciellt eftersom jag försov mig idag. Mihi.
Jag brukar gå upp kl.06.20.
Mammi väckte mig kl.07.20. wöööööööööööööööööj!
Jag har mobilen avstängd när jag sover, annars blir
jag alltid väckt. Av folk som smsar.
Så jag störtade upp ur sängen, in i badrummet.
Sminket på. Håret fixat. Kläderna på.
Ingen frukost.
Satte på mobilen kl.07.30, då jag skulle vara hemma hos Lina.
Då vi skulle åka till skolan.
Då hade hon smsat tidigare på morgonen:
"Mamma skjutsar oss istället så vi åker ca.07.20 idag så du måste komma tidigare"
Min reaktion: - Oh crap...
Smsade tillbaka:
"Men jag försov mig. Vaknade nyss"
Så snälla som dom var så väntade dom och vi kom iväg kl.07.40. Woops. Hihi..
Anlände till skolan kl.07.55.
On time.
At least.
Gött ändå velle??!

Ah well. Klockan är nu (i skrivande stund) kl.20.00.
Jag tänkte ta en apelsin, och ett glas varm choko ^^ Men jag äter inte efter kl.20.00.
Så apelsinen får vänta til' tomorrow ;-)
Det får bli en kopp med varm choko framför Vänner på teven. Gött :>
Jag dricker typ... Aldrig varm choklad.. Jag dricker bara Coca Cola Zero eller Vatten, vatten är göttans.
Vatten är bra. Bra för mig. Bra för alla :) Iskallt ska det vara också.
Myyys!

Näääe, nu ska jag inte leka latmask mer. Nu ska jag fylla på ett
sådant där stort glas med iskallt vatten.
Sedan göra mig en liten kopp hot cocoa.
Sedan dra in på mitt rum och träna framför Vänner.
Kuwlie!
Move that ass... Or move your big ass!

Ha det mys så kanske vi hörs imorgon?

Puss&Kram, Sanna!♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0