TORSDAG


Grattis sötaste Sarah på 18-års dagen! :) ♥♥

Jag har gått till skolan hela veckan fast jag har mått... Skit helt enkelt. Illamående, yrsel, hosta, ont i halsen, hängig. Men jag gick för att jag kunde inte missa mer. Det var matte lektioner och sådant som inte gick att missa.
Igår så sjöng vi för söta små pensionärer :) Jag tog i så mycket jag kunde med halsen. Satt sedan med Becca och pratade med tre söta damer ^^
Jag var glad, för jag kunde skratta utan att det gjorde ont eller jag mådde illa. "Äntligen äntligen äntligen så börjar jag bli frisk" tänkte jag och var så glad, så glad! :)

Men imorse när jag vaknade kunde jag knappt prata och det liksom väste i halsen när jag andades. Nu sitter jag här och det river i halsen och jag kan prata lite, men med viss ansträngning.
Jaha, där försvann det tillfrisknandet....

What is wrong with me?

Nu ska jag krypa ner i min varma säng med en kopp te och tycka synd om mig själv.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0