Tankar...


Nu ösregnar det ute och jag vill att solen ska skina så man
kan chilla ute...
Idag har jag varit helt utmattad (men helt utan orsak) jag gick
upp mellan kl. 08.00-09.00 kommer ej ihåg.
Sedan sov jag från 12.00 till 13.00. Så myste jag med katten,
smsade med folket och tittade på tv några timmar. Sedan
lade jag mig i sängen med katten och sov från ca. 16.00 till
ca. 18.00. Och nu sitter jag här och är fortfarande jättejätte
trött?! :O Jag vet absolut inte varför, men hoppas jag är
piggare imorgon. Och idag kommed min favoritbabe ELIN
hem förresten!!! :D :D :D :D ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nu håller jag tummarna för att trots SMHI's kategori 1 varning
att det ska bli soligt någon dag nästa vecka. I dagens aftonbladet
står det att tre dagar nästa vecka ska bli soliga. Så det är väldigt
osäkert om det blir någon storm eller sol?
Men jag hoppas iallafall att det bli kanonväder - för då ska jag
och söta Olivia dra iväg och bada! Jag har saknat henne jätte
mycket!! :) ♥♥

Nu ska jag titta på "Paris Hiltons my new BFF" på tv3 Play eftersom
det inte finns något roligare att göra ute... Zui Suicide är ju bara för
härlig! :) ♥


Självklart så får den här übersnygga donnan än en gång
pryda ett av mina inlägg! :) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: O L I V I A

yayyy! :D

har ni någon bra badplats nära där du bor? (::: <3333

2009-07-27 @ 17:48:28
URL: http://oliviasgarderob.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Sorry för ett sent svar men har helt missat din kommentar ..

Svar ; Ja allt på the sims hemsida är gratis om du är medlem vilket är jättenkelt :) Läs mer om det på deras hemsida :)



/ En tjej i storstan

2009-08-02 @ 14:13:20
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0