090621


Hej sunshines!

Ja, helt otroligt, men idag har solen faktiskt kommit fram i min stad! Och next week
börjar P&L :) Härligt! + att det ryktas om att det kommer bli bra väder under festival
veckan? :) Hope so!
Idag har jag och Elin iallafall shoppat. Jag köpte b.la. Miss Li's nya skiva så man
kan sjunga med när man ser henne på scenen.
Så har jag köpt ett par grymt snygga fransskor och ett par vita kilklackskor, jag har
dom i svart men älskade dom så mycket så det fick bli ett par i vitt också :P
Så har jag köpt lite annat smått och gott också. Bilder dyker upp någon annan dag ;)

Så är jag även en av alla dom som köpt The Sims 3 och kollat vad det var för något :P
Jag köpte någon sorts box med spelet, 100 kr att ladda ner sims på internet, en kod
att ladda ner en sportbil med och så fick man ett usb minne (2 GB) i formen av de där
gröna humörgrejerna ovanför simmarnas huvuden x) Det kostade 649 kr.
Men hittills så har jag inte fattat ett skit om Sims 3, bara hur man gör en familj i princip.
Det nådde faktiskt inte upp till min förväntningar, men jag ska ge det ett försök ;) Tror
det blir roligare när man fattar hur man gör allt ^^

Här sitter jag med det (för mig) otroligt avancerade spelet!


Dagens låt: Hurtful - Erik Hassle. (Som jag ska se live nästa vecka!!)

Puss&Kram, Sanna Hennerfors.

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0