Schooool


Nu sitter jag på svenskan och ska skriva en debatt om rasism.
Detta är egentligen sista lektionen men nnoooooooo....
Då har vår lärare sett till att vi måste till ett pensionatshem.
Jag som är trött och bara vill hemhemhem.
Worst day ever att gå dit. Jag känner mig inte alls på humör
att sitta och spela glad och social och fråga en massa
frågor till en okänd gubbe/gumma.
Vilken dag som helst. Men inte idag...
Snälla.

Imorse hade man iallafall sovmorgon till kl.10.25.
Det var fett chill :'D

Igår hade man en mysig dag på Kupolen också :)
Jag och Becca drog dit efter skolan och fikade lite.
Jag fick smaka på hennes kaffe mocka. Och gillade det (!)
Jahapp. Får la se om jag ska börja dricka sådant
när mina vänner tar kaffe då?
Men igår drack jag iallafall the ;) Mmumms!
Sedan så såg jag Cirre gå förbi.
Han och Lina skulle ses. Så lite senare ville
han säga hej till mig så jag och Becca stod och väntade
på dom utanför BR Leksaker :P
Så blev det att vi stog och snackade ett bra tag med dom.
Sedan drog jag och Becca vidare till skåpen för att låsa in
våra jackor och väskor. Men då mötte vi Lina och Cirre direkt
efter. Så vi snackade med dom till Beccas buss gick.
Då gick jag runt och kikade lite ensam på Kupolen.
Sedan drog jag hemåt.
Där bänkade man sig framför teven för att se säsongspremiären
på Desperate Housewives och Christine x)
Efteråt chillade jag kvar i soffan en stund, småsov och smsade
med Lina och Cirre (:
Sedan drog jag och lade mig tidigt, så jag fick extra sovmorgon idag! :)
Och det var asskönt att vakna upp... Pigg! :D

Men nu måste jag dra, måste skriva lite. Och sedan försöka pigga
upp mig för att orka dra till hemmet.
Fast jag bara vill hem mer än något annat :'O
Ha det göttans på er! ♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0