And I Fall In Love With My Stereo


På fredag kanske vi inte har några lektioner alls :) Chill! Och idag har jag haft ett jäkla sug efter coca cola hela dagen så jag nästan blivit tokig! Men nu sitter jag här med en colaburk :)
Jag och mamma fick idag hem brev att vi har tid att ta vaccinspruta för svininfluensan den 18 november. Jag vill inte ta den! Men jag har ju astma och är laktosintollerant. Och så tas den in i muskeln i armen så man kan tydligen knappt röra sig och har jätteont i 3-4 dagar har jag hört. Great...... Den 21-22 november har mitt cheerleadinglag koreografihelg. Då måste jag tydligen trotsa smärtan och att jag inte kan röra mig om det blir så då? Jag tänker inte missa koreografihelgen iallafall! Nu luktar det bullar i hela huset för mammi bakar bullar. Jag försöker frustrerat installera The Sims 2 Herrgård och Trädgård på datorn, skivan är ny och den funkar inte! Snart skriker jag! Jag tycker det är jättekul att designa helt nya hus och då är det kul om man kan få lite mer saker att designa med + det är inte lika kul att designa hus på The Sims 3. Och jag har minne för en till skiva det vet jag, varför funkar inte skivan till min bärbara dator? Någon smart människa som vill hjälpa mig????!!!!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0