But I'll Be Damned If I See Another Chick On Your Arm


Nu ligger jag och Tom-Tom i mitt rum och lyssnar sönder "Bad Romance" och "Empire State Of Mind" och "Listen". Kärlek till musik!♥ Strax ska jag ner och duscha, sedan kommer Adam :) Kärlek på det också!♥

Åh, "Bad Romance" är så härlig, får mig att bara vilja dansa både street dance och cheerleading, och får mig att vilja ut och gymma eller jogga också ;) Träning + musik is the shit!♥ Och som igår så såg ni ju hur härlig musikvideon till "Bad Romance" är! Åh, älska!♥ Som ni kanske märkt så är jag glad just nu! Det känns bra, blivit en riktig pessimist nu i höst, känns bra att känna sig pepp på ingenting alls, haha ;) Mamma kom hem från mormor och morfar idag och dom är så söta! Dom har köpt en chokladkalender åt mig ;') Haha sötaste mormor och morfar!♥ Damn, så många hjärtan det här inlägget fick. Men hjärtan är så fina så! :)
Nej nu ska jag byta om, borsta ur lockarna ur mitt hår och dansa ner till duschen där jag kommer sjunga "Bad Romance" och "Empire State Of Mind" medans jag duschar haha, det kan jag lova ;) Ni får ha en helt underbar fredag med massa party eller fredagsmys, vad ni helst föredrar! :)

P.S Pepp på Första Advent då?? ;) D.S

Åh, Beyonce, Jay-Z och Lady GaGa, wonderful music!! Tack för att ni delar med er av er underbara musik! :) ♥


Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0