Diva Is The Female Version Of A Hustler


Idag har jag varit hemma från skolan... Igen... Crap! Är magsjuk, det är sååå kul - Not! Jag har haft huvudvärk hela dagen också och mår skit helt enkelt. Det som snart är jullov och allt. Hoppas jag inte missat något viktigt i skolan och hoppas jag håller mig frisk resten av året (och det som är kvar av jullovet next year) nu! Någon annan som tänkt på att om precis 1 månad från nu är nyårsfirandet i full gång! :o Tiden går bra snabbt. Jag tycker det var nyss vi firade in år 2009!! Jag börjar väll bli gammal, då går ju tiden snabbt ;P Nej, nu ska jag dricka vatten och kolla på Desperate Housewives-avsnittet jag missade i tisdags på Kanal 5 Play. Mår riktigt jäkla illa nu också så ska försöka att inte spy upp middagen.... :S Hoppas alla andra har en bättre måndag! :)


Sjuklingen herself!

P.S Hur många ska kolla på julkalenderna imorgon då? Och hur många tror att den blir lika skitdålig som alla andra de senaste åren? Men inget kan väll slå förra årets? Haha, jag kollade bara 5 minuter av första avsnittet! Vad hände med alla bra julkalenderprogram som gick när man själv var liten...? D.S

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0