For A Beautiful Liar


Igår kom Linus till skolan och var med mig och Becca. Sedan efter skolan drog vi till Adams skola och väntade på honom. Så glad jag blev när hans lektion slutade :)♥ Sedan gick alla fyra tillbaka till min skola för kl.15.30 hade jag utvecklingssamtal. Så då satt Becca, Linus och Adam i skolan och väntade på mig. När samtalet var klart gick Becca och Linus till Resecentrum och Adam åkte med mig hem. Där myste vi framför Vänner till båda somnade, sedan vaknade jag runt kl.00.00 och stängde av teven och råkade väcka Adam xD
Så inatt har jag inte sovit så mycket, eftersom jag somnade till ganska tidigt med Adam och sedan vaknade igen vid midnatt, men jag är ändå inte så trött som tur är!! :)
Idag har vi bara en eller två riktigt lektioner också, så jag längtar till jag kommer hem - mår nämligen inte så bra. Jag har ont i ryggen, ont i magen, huvudvärk och är yr som tusan! Men vill inte bli sjuk, det är inte ens 4 veckor kvar till jullovet. Jag tycker jag borde få vara lite frisk nu :O
Snart börjar samhällslektionen, ha en bra onsdag alla söta läsare!


Jag vill sno hennes utseende!♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0