He Said I'm Worth It


Jag undrar hur två personer kan klara av att försova sig till strax över kl.10.00 när man började kl.08.00?! För det är precis vad som hände mig och Adam idag. Mitt larm började leva sitt eget liv imorse, för jag kollade det igår innan vi somnade och idag vet jag inte vad som hände med det? Jag kommer aldrig försent till skolan och nu har jag oanmäld frånvaro från Samhäll och halva MUM... Damn!
Jag har iallafall varit väldigt duktig på MUM sedan jag kom till det, och vi slutar strax så jag tänkte slänga iväg ett litet inlägg som beröm för att jag varit aktiv på halva lektionen, hehe ;)
Anyways, ikväll är det träning igen med DCE, och min träningsvärk är borta så jag kan ge järnet! ;) Har gått igenom programmet i huvudet idag och jag tror jag kommer ihåg allt, ska såklart träna lite när jag kommer hem så det sitter precis som det ska ikväll. Imorgon är det äntligen fredag, känns skitskönt även om jag inte får sova i helgen (som vanligt) för jag ska jobba :P Men imorgon ska jag iallafall träffa Adam igen!♥ Och så är det ju första advent på söndag - mosie! :) Vet dock inte hur jag ska "fira" det, jag och sis är Christmas-mainiacs så vi måste fira varje advent ofcourse! :) Andra advent ska jag iallafall fira med Becca och sötaste hunden i världen - Zitor!!♥ :) Nu ska jag dra, mår så illa så känns som jag kan spy vilken sekund som helst, magen känns weird, ryggen känns stel och huvudet snurrar snart av min kropp.... Ha en bra torsdag gullungar!

 


Älskade Beyonce med The King Of Pop innan han lämnade oss. Och
gissa vad jag har hört????!! HON SLÄPPER NYTT NÄSTA ÅR  !!!!!!!! :'''D
LÄNGTAR SOM FAN TILL ÅR 2010 NU, OM 1månad5dagar är det 2010.
HOPPAS HON KOMMER TILL SVERIGE IGEN
!!!! Håll tummarna med mig!♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0