I Can See Your Halo


Slutade skolan för ca 1 timme sedan men jag och Becca sitter kvar. Vi ska vara kvar till nio ikväll!
Öppet Hus börjar sex och vi ska plugga till dess... Jag som ville ha hit Adam också så jag slapp sitta ensam i mattesalen och frysa... :'( Men han ska vara barnvakt åt sin lillebror :/
I MISS HIM SO MUCH!!♥
Nu ska jag fortsätta med mina 5 uppsatser som jag måste skriva på. Sedan blir det TRE TIMMAR matte på Öppet Hus................ wiho?

Till Anonym: Vill veta vem du är innan jag säger Adams efternamn. Vill kunna ha lite privatliv och har ingen aning om vem du kan vara ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Du har ju i och för sig skrivit hans efternamn i tidigare inlägg!

2009-11-18 @ 11:30:24
URL: http://trumvirvel.blogspot.se
Postat av: Cassandra

Nää, man kan inte :')

2009-11-18 @ 20:16:53
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0