I Found Heaven On Earth


Nu sitter jag ensam på nedervåningen framför datorn, sjunger på en Beyonce-låt och fryser som in i helvete! Mami och papi säger att värmen är på, men det känns som varenda element i hela huset är avstängt! Ute regnar det bara hela tiden och jag är så sur just nu. Jag vill ha sol och +30 grader. Så vill jag vara varm och kunna sova så länge jag vill på morgonen. Hur långt är det kvar till jullovet? Enligt mina beräkningar är det 41 dagar kvar, och då har jag räknat med helgdagar. Hur kan 41 dagar kännas som en evighet?
Nej, nu måste jag rycka upp mig och bli gladare. Det är ju trots allt lördag och jag har redan jobbat klart för länge sedan :) Ha det bra!

Saga & jag på samhällslektionen den här veckan!
Istället för att plugga leker vi med skyltdockornas
peruker, haha!


Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Snyggingar :P

2009-11-08 @ 21:22:05
URL: http://trumvirvel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0