If You Want Me You Can Watch Me On Your Videophone


Sov hos Lina ikväll men imorse skulle jag ju jobba så jag fick gå upp lika tidigt som vanligt. Nu sitter jag dock hemma och känner mig sjuk. Har ont i fötterna också, funderar på att unna mig själv fotbad och pedikyr..
Idag har mamma och pappa också återigen tagit upp ämnet "Du måste rensa skohyllan och ta bort dina sommarskor för i år". Jag vill inte ta bort mina älskade skor och lägga ner dem i den kalla matkällaren. Buhu!
Tänkte iallafall slänga upp en härlig video med Beyonce och Lady GaGa till er idag, dom har gjort en duett av musikvideon "Videophone", som ni alla vet så är ju Beyonce min största idol och Lady GaGa är ju också för härlig, ni måste se den här videon:
Och så är ju båda så bra på att dansa också! Tyvärr dansar dom inte tillräckligt mycket i den här videon, men titta bara på Beyonces "Sweet Dreams" och "Single Ladies (Put A Ring On It)" så får ni se!


Två härliga, talangfulla och vackra artister i en och samma video! :)


GLAD FÖRSTA ADVENT ÖNSKAR JAG OCKSÅ TILL ALLA MINA SÖTA LÄSARE! :)

Puss&Kram, Sanna!

 


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0