I'm Just Fighting Temptation


Måndag!
Vad mer kan man säga? Värsta dagen på veckan. Längsta skoldagen för min del. Jag sitter i skolan och skriver om rasism - vilket knappast gör mig gladare just nu. Jag hatar allt som har med rasism att göra. Jag har själv varit med när en av mina kompisar som är utländsk (men har bott i Sverige hela sitt liv dock) fick ett rasistiskt uttalande mot sig själv på en helt offentlig plats. Jag blir förbannad! Men för att tala om gladare saker, så ska jag och Becca idag dra till Linus aka Elijah Woods jobb efter skolan. Allvarligt, vi fick se en liten bit av Sagan om Ringen idag på engelskan. Man ser bara Linus hela tiden i den mannen. Dom är exakta kopior! Dom skulle kunna vara tvillingar! Han har fått höra det på stan att dom är lika också. Nu ska jag och Becca bara övertala honom om att färga håret brunt så kommer han bli förföljd på stan! Haha! Och så är jag så glad, för vem kom inte i lördags kväll om inte Adam?! Han kom hem till mig och sov med mig till jag skulle jobba på söndag. Det var sååå mysigt. Vi bara låg och höll om varandra och myste och jag ville aldrig flytta på mig! Den människan är underbar! Jag tänker på honom nästan hela tiden. Vi smsar hela tiden och jag har så starka känslor för honom!! Han gör mig så otroligt glad!♥♥ Måste tyvärr logga ut nu så jag kan skriva klart min uppsats. Ha en så bra måndag som man nu kan ha alla söta läsare!

 


Såklart måste historiens bästa kvinnliga artist få vara
med och göra min blogg vacker!!♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: Anonym

vilken adam är det? :)

2009-11-16 @ 11:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0