I'm More Than What You Made Of Me


Nu sitter jag i skolan. Sur på dagen, sur på måndag! Vi går 8 timmar på måndagar, det gjorde vi i ettan med. Det tycker jag är lite orättvist sådär. Så är jag också så sur på att jag hade feber sista veckan i skolan före praktiken i Småland. Så nu har jag ett naturkunskapsprov att ta igen. Och jag har noll koll på det provet handlar om, kommer alltså få IG. Sedan har vi historiaprov på torsdag, och där har jag också noll koll. Så känner mig inte direkt pepp på skolan just nu... Men det gör jag ju aldrig när jag tänker efter. Däremot är jag pepp på sovmorgon till kl. 12.50 på onsdag och - ofc - cheerträningen med DCE på torsdag som vanligt (': Nu sitter vi tjejer i klassen och sjunger på samhällslektionen. Samma lektion som vi lekte med peruker på förra veckan, haha! Nu måste jag dock fortsätta skriva min uppsats om rasism som ska in på måndag och jag har no idea om hur jag ska formulera mina åsikter på ett bra sätt. Ha en bra måndag (om det går att ha en bra måndag...)


Den här snygga donnan sätter lite färg på den
här gråa vardagen!!♥♥
 

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0