I'm Scared Of Lonely


Är det bara jag som tycker att Lady GaGa förändrats på senaste tiden? Nu menar jag inte hennes "kreativa" håruppsättningar och extrema klädstil, utan hon. Hon har blivit mycket smalare, men jag tycker också att hennes ansikte förändrats, hennes utseende helt enkelt. Det syns mest i hennes nya musikvideo "Bad Romance", men jag har också sett det på paparazzibilder. Däremot tycker jag att hon blivit finare, jag lade ju upp musiken till "Bad Romance" förut, men nu tänkte jag lägga upp musikvideon, dels för att jag älskar låten, dels för att visa er den (för mig) "nya" GaGa. Det kanske är för att lite annorlunda/bisarra ansiktsmasker + resten av hennes utstyrslar i musikvideon är "trendiga" inom först och främst musikintustrin just nu, men jag tycker hon är jättefin i så gott som hela musikvideon, speciellt när hon är klädd som hon är på bla 3:22 först och främst. Men också som hon är på 2:48. Jag undrar alltså, är det bara jag som märkt förändringen i Lady GaGa eller har ni det också?! Tycker ni att hon blivit finare eller fulare? Och gillar ni nya låten "Bad Romance"? :) Enligt mig är det också hennes bästa musikvideo, lite härligt GaGa weird sådär, härlig! :)


Lady GaGa förut...

 


Och Lady GaGa nu, på dessa bilder syns inte hennes förändring som
mest, men kolla i videon och jämför med gamla videos. Det kan inte
bara vara jag som märkt förändringen.


Nu är Lina här så nu ska vi chilla med film. Ha en bra söndag people!

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0