It's A Beautiful State We're In, But How Can We Love In Isolation


Jag har bestämt mig för att bara vara ensam och ta det lugnt ikväll. Orka upp till jobbet imorgon osv. Jag har satt på en film och har bunkrat upp med 5 coca-cola i mitt rum så nu ska jag bara mysa hela kvällen. Hoppas att alla ni söta läsare har en underbar lördag!

För att göra denna lördag ännu finare, så lägger jag in ett videoklipp på Beyonce's grymma EMA 2009 uppvisning:


Hur man kan inte se upp till den här kvinnan? Så vacker och talangfull att jag skulle kunna börja gråta precis nu!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Måste såklart också lägga in den här otroligt vackra bilden på fröken Knowles!(Bild 1) Den andra bilden är på Beyonce in action på EMA galan i år! FABULOUS!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0