Listen To The Song Here In My Heart


Idag slutar vi skolan kl. 12.10, då ska jag och Becca hem till Linus. Sedan ska vi ju som sagt på världspremiären av 2012 idag. Efter det så ska vi dra hem till mig, vet inte vad vad som händer då men det visar sig. Just nu är jag sugen på coca cola och lite hungrig är jag också. Hann inte äta frukost imorse. Känns inte som det är fredag än för mig. Jag vet inte varför. Men den känslan kommer väll! (Jag saknar fortfarande Adam!!♥)

Vi ska på bio om världens undergång på fredagen den 13, sound good?!!!

Jag tycker filmen verkar riktigt bra, även fast saker om döden
och jordens undergång m.m skrämmer mig lite!

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Jag får panik av sådana filmer, kan inte kolla. Typ day after tomorrow, PANIK! :S



Vart är Adam?? :(

2009-11-13 @ 11:49:31
URL: http://trumvirvel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0