Longweekend


Idag fick vi sluta 1.5 timmar tidigare och nu har vi helg i min klass också :) Inga lektioner alls imorgon så då ska man bara chilla och sova ut innan Elin kommer hem från skolan, för då ska hon och jag ha fredagsmys! :)♥
Hela dagen i skolan idag har Becca och jag ägt Adam :') Och sedan hade han idrott nära min skola så jag  tyckte han kunde komma förbi och ge mig en puss men han hittar ju inte i min skola xD Haha! Så det bliddde ingen puss idag :(
Eftersom vi slutade tidigare idag har jag lite tid för datorn osv innan jag ska ta bussen till Falun och träna cheerleading med DCE! :'D Kuwlie! Nu sitter jag inne på Facebook och spelar Café World som Becca fick mig att börja med idag, haha!
Utanför har det snöat hela dagen så nu är det en massa jäkla blask/kramsnö på marken!
:( Kan det inte vänta till typ... Första december??!
Jag vill inte ha snö nu, förra året hade vi det för tusan från november-april. Kan det inte komma lite senare i år??
Men jag ska väll inte klaga, bättre lite snö än ingen eller?
Nej nu ska jag fixa lite grejor. Ha det så gött alla söta läsare!♥


Sanna♥Cheerleading=Forever! Tagen med min gamla
mobil, därav den dåliga kvaliteten! ;)

Så får den här snygga donnan pryda ett av mina inlägg
också, eftersom det var ett tag sedan! :)♥♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0