New Movies


Den här veckan har jag fått hem tre härliga filmer :) Jag gillar tjejfilmer och skräck, romantik och nu har jag fått en romantik film och två härliga tonårs-tjejfilmer. Igår fick jag hem The Proposal med snygga Ryan Reynolds och vackra Sandra Bullock. Jag såg den på bio i somras med Anna och älskade den. Och idag när jag kom hem låg det ett paket  till mig med två filmer i :) Den första var Projekt Prinsessa med "Disney Channel bästisarna", fina Demi Lovato och söta Selena Gomez, den tredje filmen var Hannah Montana The Movie som jag inte sett, men jag har hört att den ska vara härlig + att snygga Tyra Banks gör ett litet inhopp i filmen ;)  Och ni kan bespara mig era kommentaren om att "Disney Channel är ju bara för 10-åringar!" osv. Småbarn tittar bara för dom tycker Miley, Selena & Demi är "fina"! Och för att Jonas Brothers osv är "snygga". Dom förstår ju inte hälften av vad programmen och filmerna går ut på. Personerna i serien är i vår ålder och därför kan folk i vår ålder så på programmen. Många ser på det men vågar inte ens erkänna det. Så jag säger stolt att jag ser på en del Disney Channel avsnitt och jag har köpt två Disney Channel filmer. Och jag skäms inte! :) Så ikväll ska jag se på Hannah Montana The Movie eftersom den har jag inte sett än :) Nu gick det att installera skivan The Sims 2 Herrgård och Trädgård så nu ska jag iväg och designa. Ha en bra onsdag mina söta läsare!

          

Oh, it's so lovely with new movies! ;) Min vänner säger att jag har så mycket filmer så det är som att vara i en filmbutik :P Jag älskar att mysa till filmer♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0