Sometimes Love Can Come And Pass You By


Nu sitter jag i skolan på min sista lektion för dagen. Och idag ska jag ha en plugg-dag hemma. Egentligen skulle jag plugga hela dagen igår, men istället följde jag med Becca, Linus och Emil till Kupolen. Så idag måste jag verkligen plugga, på torsdag har jag ju historiaprovet som jag inte kan någonting om :S Så idag måste verkligen min första prioritering vara skolan... Jag får plugga till Desperate Housewives börjar. Och efter det får jag chilla lite, eftersom vi börjar kl. 12.50 imorgon så behöver jag inte lägga mig tidigt today :) Men nu tänkte jag visa er en video, det är Gossip Girl-bruden Leighton Meesters låt "Somebody To Love", det är dock inte musikvideon, men det är iallafall låten:


Vad tycker ni? Ska hon fortsätta med skådespeleriet eller ska hon inleda en
andra karriär som sångerska?

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0