Tried & Tried, To Say What's On My Mind


Nu har Olivia åkt hem och jag har bakat min farsdag-present åt papi. Det var jättekul att träffa sötan igen iallafall :) Nu är jag inne på Skype och lyssnar på Adam, Becca, Rustas och Danne. Kanske dags att skaffa mig en egen mick? Haha. Igår när jag och Adam låg och tittade på film så knackade det på fönstret, då stod Dennis, Rustas och Ryssen utanför :P Så nu har jag träffat Rustas och Ryssen också ;)
Imorse när Adam gick hem fick jag dra och jobba igen - SUCK - och sedan var det att åka till stan och möta Olivia :) ♥ Så bortsett från jobbet så har jag haft en riktigt bra söndag! :) Hoppas ni alla har en fortsatt bra söndagskväll! (Bilder från dagen kommer)


Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: O L I V I A

verkligen!

är det långt till jullovet? :D <3

2009-11-08 @ 20:57:10
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0