You Were My Hunger, My Thirst


Idag började vi skolan kl. 12.50 som sagt, och vi hade bara två lektioner. Sedan följde jag med Becca till tågstationen så pratade vi lite olika saker. Efter det tog jag mig till stan och tog bussen hem. Jag har varit otroligt yr hela dagen och påväg till stan såg allt så overkligt ut, ungefär som precis innan någon ska svimma i en film. Väl hemma försökte jag plugga på till historiaprovet imorgon, men det snurrar så mycket i mitt huvud att jag inte får in någonting i skallen, HEJ IG!!!
Jag försökte med en liten paus, då gick jag in lite på Skype, pratade med Becca om våran resa till Thailand nästa vinter, sola, bada, shoppa och festa i Thailand :D Dom har ett hus i Thailand så det blir inget hotell heller vilket blir mer pengar till shopping och krogen!! :') Sedan började jag längta till min flytt till USA! Becca är amerikan så vi pratade om hur Sverige suger! xD Jag längtar till jag bor i USA och jag kommer troligen inte sakna Sverige alls! Bara vännerna!♥ Men innan USA ska man hinna med Thailand och London också :)
Nu måste jag försöka plugga lite till innan jag svimmar av i min säng. Är så otroligt trött och det snurrar än som in i helvete! Hur ska jag klara ett prov när det inte går att plugga och jag inte kan hälften?! Jag får försöka så gott jag kan och plugga på som fan till nästa prov helt enkelt :/ Men får försöka vara positiv och tänka på att imorgon efter skolan är det träning med DCE och på fredag ska jag, Becca, Linus, Emil + Linus familj faktiskt på bio :) Vi ska på premiären av "2012" och före bion ska jag, Becca och kanske Emil hem till Linus och se "Day after tomorrow", kuwlie! Sedan ska Becca sova hos mig vilket betyder att jag också är ledig från jobbet på lördag! :'D Så imorgon+fredag+lördag är det träning, bio, Becca och inget jobb som är positiva saker som jag får tänka på istället för provet :') Nästa helg har jag koreografihelg också!!♥ Vilket jag får tänka på då istället för att jag ska ta vaccinsprutan mot influensan på onsdagen.. Nu måste jag försöka få in lite Historia A i huvudet, sedan ska jag krypa ner i min mjuka säng och soooooova!!!!

Förresten så saknar jag Adam!♥ :(

En bild på sjukt snygga & begåvade Beyonce (+ hennes

syster Solange) är ju aldrig fel! :)♥♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: O L I V I A

Har du tänkt att lämna mig i kalla sverige? ;/ <3

2009-11-11 @ 23:18:08
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0