Boy, The Way You Blowin' Up My Phone Won't Make Me Leave No Faster


Ni vet ju alla att jag älskar, älskar, ÄLSKAR Beyoncé!♥
En annan sångerska som jag älskar är Lady GaGa, hon är min "näst största idol" kan man säga.
Ni har säkert redan sett den här bra muskvideon med de båda coola, snygga och talangfulla sångerskorna, men jag slänger upp den här ändå.
(Har ni mot all förmodan inte sett videon, så är det på tiden att ni gör det nu! ^^)

Här är en av mina absoluta favoritlåtar och högst upp på min lista på Spotify: Lady GaGa & Beyoncé - Telephone.


Jag har sett musikvideon och hört låten några 10000 ggr om, men tröttnar aldrig! ;) ♥

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan ska jag och älsklingen sova! Sov gott alla mina söta läsare!♥

 

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0