Me, The Kids And The Dog


Äntligen händer det för B och Jay!! :'D ♥

Äntligen är det dags för min största idol att äntligen få bli mamma! Både Beyoncé och Jay-Z har velat ha barn och nu kommer deras dröm att slå in. Med sådana föräldrar kommer barnet utan tvekan ha en JÄKLA talang kan jag bara säga! Jag kan knappt vänta tills man får se den sötaste & vackraste ungen ever i Hollywood!

Här nedan kommer en artikel om att Beyoncé äntligen väntar smått:


Graviditeten sägs ha varit oplanerad


Beyoncé Knowles, 29, är gravid. Det uppger källor för tidningen Us Magazine.

– Hon kommer att bli en fantastisk mamma, hälsar stjärnans lillasyster Solange.


Beyoncé
gifte sig med rapstjärnan Jay-Z 2008.
Nu uppges paret snart få tillfälle att välkomna en ny medlem i familjen.
Tidningen Us Magazine säger sig ha fått uppgifterna bekräftade från flera källor.
– B blev chockad. Hon älskar barn, men var inte redo att bli mamma just nu, säger en källa. Hon ville verkligen få klar sin skiva och turnera världen runt igen.
En annan källa berättar dock att sångerskan inser att ”det här är en gåva från Gud och hon är så lycklig”.
Beyoncé uppges vara mindre än tre månader långt gången – men lyckönskningar har redan börjat strömma in.
– Jag önskar dem allt gott, säger skivbolagschefen Kevin Lilies som känt Jay-Z i många år.
– Hon har ett extremt vackert hjärta. Hon kommer att bli en fantastisk mamma, säger lillasyster Solange Knowles.

Källa: Aftonbladet.se.


För att fira deras föräldralycka så slänger jag in lite bilder på kärleksparet genom åren:










Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: Cassandra

om jag flyttat hemifrån? :P va? :D



hihi, äntligen har du skrivit om detta. Undrade förra veckan om du inte visste eller om du bara itne skrivit om det, kanske skulle sagt något xD

2010-10-28 @ 20:32:30
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0