As I Watch My Feet Take Turns Hitting The Ground


Jaha, då fyller man 19 år idag då. Så efter skolan ska jag firas av mamma & pappa, sedan ska vi beställa thaimat (min favoritmat) och efter det ska jag, Elin och Tobbe på Scream 4 premiären på bio och efter det drar jag, Elin och Maria ut på krogen och festar hela natten lång! :) Om min sjuka hals tillåter det såklart, jag är rejält hostig och det känns ungefär som om en bomb har exploderat i min hals, men så länge jag inte har feber så ska jag ut ikväll! :) Hoppas alla andra har en bra 15:e april! :) ♥


Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Congratz sis <3

2011-04-15 @ 19:42:20
URL: http://trumvirvel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0