I Can Care Less What You Think


Här kommer lite olika musikvideos på bra låtar, och jag får bara lov att läga in en gammal Beyoncé video som jag inte vet om jag har laddat upp här förut eller inte, men hon är ju så vacker och duktig! Är man ett troget fan så är man ;)

Beyoncé - Naughty Girl.


När jag fick veta att den här donnan skulle komma till Peace&Love i sommar... Tror ni jag blev glad eller vad? Awesome!!!!! :D B.o.B är ju också helt Awesome!!!
Jessie J Ft. B.o.B - Price Tag.


Nicki Minaj är ju hur söt som helst och jag älskar både musikvideon till Momen 4 Life och låten!
Nicki Minaj Ft. Drake - Moment 4 Life:

Okej, den här låten är från år 2009, men den är ändå bra och jag har aldrig lagt upp musikvideon.
Keri Hilson Ft. Kanye West & Ne-Yo - Know You Down:


Låten är bra, musikvideon är ganska bra.
Avril Lavigne - What The Hell:


Musikvideon är jäkligt sexuell, men så finns det ju en version av låter som heter "Tonight (I'm Fucking You)" också. Men alla har haft, har, kommer ha eller tänker på sex ändå så vem bryr sig.
Enrique Iglesias - Tonight (I'm Loving You):


P!nk blir ju bara bättre och bättre. Och snart föder hon sitt första barn också! :)
P!nk - Raise Your Glass:


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0