I Can Always Find Someone


Igår kom jag och mamma äntligen fram! Till härliga Småland och min syster Jonna plus hennes sambo Martin igen :) Efter 9 timmars resande hade vi äntligen anlänt till bästa Småland igen runt kl.21.00 på kvällen. Och idag har vi bara suttit ute i sommarsolen som har kommit ner hit :) Och imorgon ska jag vidare till Oskarshamn för att träffa älskade Rebecka igen! Det är ett bra påsklov som jag har här nere i Småland. Jag kunde inte må bättre! ♥♥

Tänkte bjuda på två musikvideo versioner av samma låt. Jag har ju redan lagt upp en version av musikvideon till låten "Who's That Chick" med David Guetta och Rihanna. Men nu tänkte jag lägga upp båda versionerna så kan ni bara välja själva vilken version som ni gillar bäst! :)



Så... Vad tycker ni? Själv kan jag inte bestämma.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0