I Can't Believe I Believed Everything We Had Would Last


Den här dagen känns hemsk.. Tillochmed min lärare är jättebekymrad över mig. Och annars brukar jag ofta kunna dölja hur jag egentligen mår om jag går igenom något jobbigt. Men nu är det så hemskt så jag kan inte ens dölja det, och det märks. För nu är min lärare orolig över mig. Fast då vet jag att iallafall någon bryr sig om mig.


Make My Day Sweetness
Postat av: Maja

finns här!! även om jag är en liten pluttis (?) och ska bara fylla 16 och är allmänt störd så finns jag ändå här! xD <3 snart kommer det vända, ta ut din ilska och känn hur det kommer börja släppa taget om dig. sen kommer det kännas som om du är fri! <3

:)

2011-04-06 @ 09:59:30
URL: http://annamajaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0