Suga Mama

Nu, mina söta läsare, har jag påsklov! :) Awesome!
I måndags blev min redan hesa hals så dålig att jag tappade rösten! :o Men idag kan jag typ "viska" fram lite ord så förhoppningsvis så kan jag prata bättre och bättre ju längre dagen går :) Det har varit jobbigt att inte kunnat prata alls sedan i måndags. Man blir inte förstådd av sina vänner och det blir bara komplicerat, haha. Men nu kan jag iallafall prata lite och det känns bra.
Jag tänkte också lägga in en Beyoncé musikvideo som jag aldrig har lagt in på min blogg förut, här kommer den:



Och så en gammal video på Beyoncé när hon sjunger nationalsången, hon är så vacker och så talangfull, aldrig kommer jag tröttna på att höra min idol sjunga!♥



Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0