Still The One I Need, I Just Wanna Be With You

Idag hänger inte mitt huvud riktigt med känner jag och jag har mått illa i stort sett hela dagen så nu tänker jag spendera de närmsta timmarna såhär:

Efter några timmars mys med katten, några avsnitt av The Big Bang Theory, några avsnitt av Pretty Little Liars och några skedar av Ben & Jerry's Half Baked, så får vi hoppas att allt känns normalt igen.


Här får ni två bilder från London som jag inte lagt upp på min blogg förut, en bild från när jag och syster solade i Marble Park alldeles intill Oxford Street och en bild från när vi åt brunch på Wembley Diner. Åh, så jag saknar mitt kära London♥ Det krossar mitt hjärta att läsa om allt som pågått där nu på senaste tiden!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: hanna - happy happy fatgirl

Åh älskar Pretty Little Liars, bästa serien just nu!

2011-08-23 @ 23:45:55
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0