You’re My James Dean

Den senaste tiden, vet inte hur många veckor, har jag känt hur jag har blivit sämre, med olika symptom som:

♦ Yrsel.
♦ Överdriven trötthet.
♦ Andnöd + "andfåddhet" utan orsak.
♦ Huvudvärk varje dag.
♦ Förvirring m.m.


Och nu har jag fått reda på varför jag mår såhär, jag har blodbrist, inte järnbrist, utan blodbrist.. Och det känns absolut inte kul. Varje dag har jag helvetiska huvudvärkar, och det kvittar om jag dricker vatten eller inte, vilket jag trodde var orsaken i början, att jag fått i mig för lite vätska, men nej det är detsamma även om jag dricker det rekommenderade dagsintaget av vatten. Jag är förvirrad, blir läskigt yr helt plötsligt, kan känna mig andfådd eller inte kunna andas helt utan orsaker och jag är tröttare än vanligt, jag! Detta leder till att jag har märkt hur jag har börjat svamla, mumla eller prata osammanhängade till och från, jag som hade min andra arbetsintervju med Manpower idag. Behöver jag ens säga att det inte kändes särskilt bra efter intervjun? Jag mår verkligen inte bra, vilket man kanske inte ska förvänta sig när man har blodbrist men ändå, och jag kommer inte få hjälp med det här förren nästa vecka, då jag har en tid för att få hjälp. Nu ska jag gå och lägga mig, mår som sagt inte särskilt bra. Jag vet dock inte varför jag är illamående och hungrig dygnet runt ännu...


Pigg tjej? Nej! Jag säger nu godnatt med de här nytagna bilderna.

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0