Make Love To Me

Igår var jag hemma hos Jocke och drack, först var det bara vi två, men sedan kom en av hans vänner och höll oss sällskap ett tag. Jag tappade dock kontrollen och blev mer full än jag någonsin varit förut, jag minns ungefär bara hälften av kvällen och var helt borta. Som tur var tog Jocke hand om mig så allt blev bra tillslut, och jag är tacksam för att jag inte är alldeles för bakfull idag. Jag kände mig tillochmed pigg nog att tvätta lite kläder och börja måla en ny tavla med akrylfärg idag. Det är dock inte mitt bästa verk. Men allt kan inte bli perfekt. Nu ska jag krypa ner under täcket och ta mig en tupplur för att sedan kunna känna mig pigg första dagen i den nya månaden, augusti 2011. På fredag och lördag blir det kryssning med Maja! :) Jag är riktigt pepp, men det är fyra dagar före det som ska levas fullt ut. Det är helt enkelt dags att göra en helt underbar sommar ännu mer underbar! Det är dags att leva livet innan ett nytt kapitel i mitt liv börjar i höst. Och, kära läsare, så har jag även ett (pinsamt) erkännande: Jag har blivit en i mängden och blivit en Gleek (Glee-geek). Och jag skäms inte för att jag älskar serien, jag skäms för att jag sa att jag aldrig skulle börja kolla på den här serien och för att det är lite av en "trend" just nu att titta på detta, och jag vill vara annorlunda, inte vara precis som alla andra.. Men på den här punkten så antar jag att jag är det, I just love Glee! Alla som känner mig kan ju inte ta miste på att jag älskar att sjunga. Visst, jag har ingen talang på den punkten och fint kan jag inte sjunga. Men passionen för sång finns inom mig. Dags för mig att hoppa i säng. God natt på er söta läsare!


Yesterday before I lost all control!

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0