Girls


Feber, ond hals, hosta, täppt näsa, vagel i ögat och öroninflammation som har lett till en spräckt trumhinna och blod i hela örat.. Men jag får inte ta bort blodet för jag får inte ens röra örat... Då kan jag få en infektion också! 6 penicillintabletter per dag + hostmedicin + halstabletter osv.. Så är det så härligt när ens öroninflammation gör så att HELA huvudet gör ont HELA tiden. Och när jag hostar känns det som att någon sparkar mig i bakhuvudet och nacken med fotbollsskor som har spikar istället för dobbar. Tur att jag fick hem mitt stora paket från CDON.com idag. Jag ska beställa mer från CDON.com idag plus förbeställa Beyoncés nya album "4" som släpps 29 juni. Mina bilder och berättelser från studenten OCH London kommer när jag har blivit frisk, samt att Peace&Love börjar nästa vecka så ni har mycket roligt att vänta på!! :) Sålänge får ni hålla till godo med Lady GaGas nya musikvideo som släpptes för 5 dagar sedan "The Edge Of Glory". Ännu ett masterpiece från mother monster, love her outfits in this video too!:
R.I.P Clarence Clemons!♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0