Mission Two, Gotta Make That Call


Jag tänkte ta och visa upp lite "gamla" musikvideos på den alltid lika fabulösa Beyoncé. Detta är musikvideos på henne som jag inte tror att jag har lagt upp här förut:


Ring The Alarm från albumet Dangerously In Love som släpptes år 2003.


Get Me Bodied (Timbaland Remix) från albumet B'Day som släpptes år 2006. Beyoncés syster Solange Knowles är med i musikvideon precis som de forna Destinys Child medlemmarna Kelly Rowland och Michelle Williams.
"Pat yo weave ladies, pat pat, pat yo weave ladies"
Haha man bara måste ju älska den raden i låten!


Okej, den här är inte direkt gammal, men jag kan inte minnas om jag har lagt in den eller inte. Ja, den här låten är ju ifrån albumet I Am... Sasha Fierce - Platinum Edition som släpptes år 2009. Med Kanye West.


Låten Upgrade U med nuvarande maken Jay-Z från albumet B'Day som släpptes år 2006.


Den här musikvideon är jag inte heller helt säker på om jag har lagt upp här förut eller inte. Men whatever. Det här är iallafall Crazy In Love från albumet Dangerously In Love som släpptes år 2003. Också med maken Jay-Z.

Hope y'all enjoyed it. I know I did :)
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0