Everytime You Touch Me I Just Melt Away

Idag har det spenderats med pengar. Först köptes tråkiga men nödvändiga saker som sminkborttagningsmedel och städmaterial. Sedan köptes en påse hundgodis till Zitor in. Jag har även införskaffat mer kläder att fylla min redan fulla garberob med. Idag blev det en söt kofta, två fina t-shirtar och en snygg kjol med hög midja. Sedan blev det även ett pussel med 2000 bitar då jag tycker om att tänka och ha något att göra när jag är sysslolös. Och man får tänka lite extra då det inte finns någon bild på det man ska pussla ihop, ja jag gillar att pussla, if that makes me a geek then so be it! Nu ska jag tysta min kurrande mage med något att äta och sedan måste mitt rum städas undan från kvitton, shoppingpåsar och kläder som just nu ligger på golvet och i min säng. Sedan får vi se vad resten av den här underbara dagen har att erbjuda. Ha en bra dag mina kära läsare.


En liten hyllning till de lyckliga, nyblivna föräldrarna med ett kollage på de två genom åren!♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0