Eyes Shut

Förlåt för min dåliga uppdatering den senaste tiden, men jag har varit upptagen hela dagarna sedan sist. Just nu är min älskade storasyster och hennes sambo här på besök från Småland också så jag är jätteglad. De är ute och åker skridskor just nu och jag väntar på att min kära vän Tobias ska komma hit så ska vi ut och köra runt till lite olika platser. Jag har haft riktigt bra dagar sedan jag skrev sist här, jag har umgåtts med fina människor, shoppat mycket, tränat på gym, gått på hockeymatch, sökt en massa jobb, träffat lite nytt folk och bara haft bra dagar helt enkelt. Och idag blir det ännu en bra dag, då Tobias och jag alltid har roligt ihop! :) Hoppas att alla ni andra har en bra tisdag ni med, för det ska jag som sagt ha!


BTW, I really really really miss her!! My angel!!♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0