Head Down

Whitney Houston dog av en blandning av lugnande och alkohol. Hon drunknade alltså inte. Nu är det dottern Bobbi Kristina Brown som folk oroar sig för. Hon fördes till sjukhuset två gånger efter sin mammas död och folk oroar sig för att hon nu är självmordsbenägen. Mina tankar finns hos Bobbi och resten av Whitneys vänner och familj. Detta är så sorgligt och jag kan inte ens tänka mig hur Bobbi mår just nu. Vi får alla hoppas att hon inte går samma öde till mötes som Whitney, då Bobbi också setts ta bla kokain. Jag är så otroligt ledsen över Whitneys bortgång och precis som resten av världen så saknar jag henne något enormt. Igår när Jennifer Hudson sjöng sin hyllningslåt till Whitney, började jag gråta. Det börjar sjunka in nu att det är sant, en av tidernas största stjärnor är faktiskt borta. Jag ska försöka att inte skriva mer om Whitney då det fortfarande är ledsamt och Whitney "sjunger med änglarna nu" som LeAnn Rimes skrev på sin Twitter. Jag hoppas verkligen att Bobbi kommer ta sig igenom det här. Vi är många som håller tummarna för henne! Kändisarna fortsätter att twittra om Whitney och nu även att de tänker på Bobbi.
Missy Elliot har också twittrat om Whitney och Bobbi: Continuing to send Very Strong Prayers out to The Houston Family & Bobbi Kristina during this rough time.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0