Female Version Of A Hustler

Yes, nu har Beyoncé och Jay-Z visat sig ute tillsammans för första gången sedan Blue Ivy föddes. Bara de två gick till en Knicks match, och även hela lilla familjen var på en restaurang tillsammans. Här kommer de nyaste bilderna på Beyoncé och även på den lyckliga familjen, så förbered er, på en bildbomb med Beyoncé + make och barn:

Beyoncé The Style Report:



Här är bilder på Beyoncé och Jay-Z när de var på en Knicks-match tillsammans nyligen.
Beyoncé är inte alls långt ifrån den kropp hon hade innan graviditeten. Och hon lyste
upp hela platsen med sin gula kavaj och sin skönhet, iallafall enligt mig! :):






Happy couple? Yes! :) Cute couple? Yes! :) ♥

Jag vet att den här bilden finns med två gånger ovan, men de är ju bara
så otroligt söta tillsammans!♥


Här tog Beyoncé och Jay-Z även Blue Ivy med sig ut för deras första middag på en
restaurang tillsammans:

Beskyddande och förälskade föräldrar. Cu-hute!♥

Beyoncé syns även som (en sjukt snygg) modell för egna märket House of Deréon
och när hon med sin mamma Tina gjorde en surprise-visit på University of Houston:


För att fira parets familjelycka så kommer här ännu en stor bunt med bilder på paret
genom åren, lika söta och lyckliga då som nu:







Blue Ivy Carters gudmor sägs även vara Oprah, som känner paret väl:


Och bara för att Beyoncé har en så stor plats i mitt hjärta, så får hon en liten egen bildspecial
också!


Who run the world (girls). Single ladies (put a ring on it). Countdown. Love on top. Diva. Beyoncé är en äkta stjärna, som har hjälpt mig igenom så många tuffa perioder i mitt liv. Det är svårt att förklara för er hur hon och hennes musik har hjälpt mig, och varför hon betyder så mycket för mig. Men hon är en stor inspiration, och hon + hennes musik har egentligen räddat mitt liv. Jag har så mycket att tacka henne för.

Puss&Kram, Sanna!



Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0