I Am Alone

Leksand förlorade stort... Men jag hade iallafall kul under matchen och fick komma ut och göra något annorlunda en lördagskväll :) Så är ganska nöjd ändå om man ska försöka vara lite positiv. Nu ska jag krypa ner i min stora, varma säng och gosa ner mig under mitt stora, varma, mysiga duntäcke och påbörja min sleepover med det här härliga gänget:

Jag kan helt enkelt inte få nog av dessa underbara personer!

Så kort och gott så var det här en lugn och bra lördag. Hurra för att vakna upp imorgon utan att vara minsta lilla bakfull, hihi. Jag är otroligt trött så jag ska sova nu, jag har bara två nätter kvar innan jag ska spendera natten i laboratoriet för min sömnundersökning. Så nu ska jag gosa ner mig i min älskade säng som sagt. Jag tror ibland att jag älskar min säng lite för mycket, haha. Det är nästan omöjligt för mig att stiga upp från sängen när jag väl har lagt mig i den. Ha en bra lördagsnatt.

Nytagna bilder på mig, blå ögonskugga, blå örhängen och annat blått och
vitt, Leksands färger såklart!


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0