It's Nothing Between Us But Space And Time

Jag ber om ursäkt för min inaktivitet igår. Jag sov länge och tog en helt lugn dag med BBT och läsning av Marian Keyes tillsammans med lite godis och lite kvalitetstid med min kära mamma. Det var en bra dag, lugn, helt stressfri och jag kände mig varken negativ eller irriterad på hela dagen. Som jag tidigare har berättat så har jag blivit lite av en mer negativ än positiv person i perioder pga att jag inte har hittat något jobb ännu och det gör mig rastlös och uttråkad i perioder. Förutom mina små perioder av negativitet, irritation och arbetslöshet så är jag helt tillfreds med mitt liv så jag tycker att det är ett så litet pris att betala. Men igår var jag positiv och glad hela dagen lång vilket kändes skönt. Jag brukar heller inte vara så lugn när jag är helt ensam utan att umgås med vänner en hel dag. Men igår trivdes jag med att vara ensam. Idag är det iallafall fredag och än så länge har jag inte planer så det får bli en spontan dag. Vi får helt enkelt se vad jag kommer att göra idag. Ha det bra sålänge mina kära läsare!

En liten sammanfattning av gårdagens dag. Bilden på mamma och mig är ett kärt minne från en kryssning i augusti 2011 med mamma, hennes roliga vän Nettan, Nettans dotter Maja som är min vän och två av Nettans vänner, jag och mamma delade en hytt tillsammans och hade kul när vi fixade oss inför middagen med de andra på båtens restaurang, vi fixade oss, spelade bra musik och pratade och skrattade tillsammas. Det var en otroligt bra kryssning och vi hade jättekul allihopa. Och som det står på kortet så älskar jag hela min familj så oerhört mycket. Jag står nära min mamma, min pappa och min älskade syster. Jag är väldigt tacksam över att ha en så sammansvetsad familj. Vi kan prata om allt och vi finns alltid där för varandra. Jag älskar dem alla av hela mitt hjärta!♥

Ha en superbra fredag allihopa.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0