Me And My Boo And My Boo Lip Locking

Jag har precis fått upp ögonen för serien Make It or Break It som sände sitt första avsnitt i USA på ABC Family den 22 juni år 2009 och nu är inne på början av säsong 3. Serien handlar om ett par tonåringar/ungdomar som är gymnaster och strävar mot att komma till Olympiska spelen inom gymnastik. Jag älskar gymnastik, jag gillar high school-serier (som t.ex. Pretty Little Liars, Glee, Greek, One Tree Hill och O.C. för att nämna några) och de fyra "huvudpersonerna" spelas av fyra skådespelerskor som är riktigt duktiga. Mina två favoriter är vackra och supersnälla Kayley Cruz som spelas av 24-åriga Josie Loren och min andra favorit av dem är "bitchen" Lauren Tanner som spelas av 21-åriga Cassie Scerbo. Cassie har jag gillat sedan jag såg henne i Bring It On: In It To Win It, där hon spelar den underbara bitchen Brooke. Hon har varit med i fler serier och filmer men hon är mest känd som Lauren Tanner i serien Make It or Break It och som Brooke i Bring It On: In It To Win It, där hon spelar mot 22-åriga Ashley Benson, som nu är mest känd som Hanna Marin i Pretty Little Liars.

Supervackra aktrisen Cassie Scerbo.

Cassie Scerbo som Brooke (the Bitch!).

Ashley Benson som Carson & Cassie Scerbo som Brooke.

Cassie & Ashley var huvudpersonerna i Bring It On: In It To Win It och de spelade konkurrenter som i slutet såklart blev vänner, och jag gillade båda skådisarna så jag tycker att det är jättekul att kunna se båda två i aktuella tv-serier just nu. De är båda roliga, talangfulla, blonda och vackra. Och både huvudpersoner i två olika bra serier som handlar om tonåringar/ungdomar. Ashley Benson, 22, har förutom Bring It On: In It To Win It och Pretty Little Liars setts i "13 snart 30" som en av tjejerna i Six Chicks, som Brooke Tippit i "Fab Five: The Texas Cheerleader Scandal", som Margot i två avsnitt av "7th Heaven", som Candice i ett avsnitt av Nickelodeon-serien "Zoey 101" och som Amy Beck i ett avsnitt av "CSI Miami " m.m. Men just nu är hon för tillfället bara aktuell som Hanna Marin i säsong 2 av Pretty Little Liars.

Ashley Benson som Hanna Marin i Pretty Little Liars.

Ashley Benson med sina PLL-kollegor. Lucy Hale, Troian Bellisario och Shay Mitchell.

För att föra tillbaka ämnet till serien Make It or Break It, så är det dessa fyra tjejer som spelar "huvudrollerna":


♦ Cassie Scerbo, 21, som Lauren Tanner i Make It Or Break It, som setts som Brooke i Bring It On: In It To Win It, som Tiffany i Soccer Mom och som Hillary Swanson i CSI: Miami medmera.
Ayla Kell, 21, som Payson Keeler i Make It Or Break It, som även hon synts i ett avsnitt av CSI: Miami m.m.
Josie Loren, 24, som Kaylie Cruz i Make It Or Break It, som var med i "17 Again" som Nicole, som Chloe i ett avsnitt av "Veronica Mars" och som Holly i ett avsnitt av Disney Channel-serien "Hannah Montana" medmera.
Chelsea Hobbs, 27, som (nykomlingen i säsong 1) Emily Kmetko i Make It Or Break It, som hade en liten roll som ny gymnast i den fantastiska gymnastikfilmen från 1997, "Perfect Body" som handlar om en gymnast som utvecklar ätstörningar. Chelsea har även varit med i tv-serien "The L Word" i ett avsnitt som Brooke, som Betty Sue Baker i ett avsnitt av Cold Case, Chelsea har även hon varit med i ett avsnitt av CSI: Miami som Courtney Haywood och hon har även varit med i att avsnitt av CSI: Crime Scene Investigation som Colleen Hughes m.m.


Make It Or Break It. Ayla Kell, Josie Loren, Cassie Scerbo & Chelsea Hobbs.

Har någon av er redan sett serien och gillar den lika mycket som jag? Eller kanske har jag inspirerat er att kolla upp serien? Oavsett vad så gör det mig lika glad! ;) Nu ska jag fortsätta se på Make It Or Break It.

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0