I'm All Up Under Him Like It's Cold, Winter Time

I lördags var jag på Thereses 19-års fest och träffade ett par trevliga människor som jag inte har träffat på 1-2 år så det var riktigt trevligt, när man träffade dem igen insåg man att man saknat dessa snälla människor! Tyvärr så minns jag inte hela festen då det blev för mycket dricka tillsammans med för lite att äta före, jag blir inte hungrig när det är så varmt ute. Men av det jag minns så hade jag skitkul! :) OCH SÅ VANN JU SVERIGE ESC OCKSÅ, AWESOME!!! :D
En annan speciell sak i helgen, iallafall för mig, var att Beyoncé stod på scenen igen för första gången sedan hon födde Blue Ivy, och hon hade fått tillbaka sin skitsnygga kropp igen. Men det såg man redan på Met-galan där hon bar en tajt och "genomskinlig" klänning som visade att hon hade fått sin kropp tillbaka. För mig är det skitkul att hon är tillbaka! :) Här kommer lite bilder från Met-galan och helgen när hon uppträdde igen:



Snygga Beyoncé är tillbaka!! :)


Och det är hennes snygga kropp också! :)

Bara för att hon och hennes musik betyder så mycket för mig, så slänger jag in några
fler bilder på henne:

Bilden i mitten är också från i helgen.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0