Maby You Like It, Well I Don't

Efter att ha haft ont i ryggen, nedre vänstra delen i över en vecka så skrev jag tillslut till min storasyster som är legitimerad undersköterska för att fråga henne vad det kan vara. Jag fick "skadan" efter att ha böjt mig framåt för att ta en bok från lådan under min säng och då bara kom det! Min syster sa att det troligen är en sträckt muskel och det tror jag med! Tyvärr är detta riktigt illa då jag har börjat jobba som hotellstäderska sedan 14 februari. Som tur är har jag klarat det hittills men den här veckan har ryggen blivit värre, jag har också bara helgpass den här veckan som är tur när jag knappt kan gå av smärtan. Men på lördag måste jag klara av att jobba så jag är desperat att bli bättre, inte bara för jobbet utan även för att smärtan är inte långt ifrån outhärdlig! Idag är det onsdag, jag har två dagar på mig att bli bättre men jag vet inte hur, förutom att ta smärtstillande som bara lindrar, inte tar bort smärtan helt.. What to do?
 
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Rebecka

Va jobbigt och tråkigt med ryggen :( hoppas det snart blir bättre! Men Va kul med jobbet, grattis! :) massa kramar till dig fina vännen saknar dig! <3 <3 <3 <3

Svar: Jo har varit otroligt jobbigt att inte kunna göra saker. Blir bättre sakta men säkert! :) Ja jag längtar tillbaka! :) Stora kramar till dig finaste! <3 <3 <3 <3
SANNA

2013-03-18 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0