Halo

Den här dagen har pågått i endast 1 timme och den är redan jobbig. Idag är det 1 år sedan jag såg honom för sista gången någonsin. För 1 år sedan tvingades jag ta farväl av min älskade morfar för alltid. Jag tänker fortfarande på honom varje dag. Jag saknar honom. Jag saknar att prata med honom, krama honom, höra hans röst, hans skratt. Varje gång jag ser hans hatt och tröja som jag sparat, varje gång jag ser på dem får jag tårar i mina ögon. Varje gång jag känner morfars lukt från tröjan och hatten, känner jag en smärta i mitt hjärta! Jag saknar morfar så otroligt mycket! Vila i frid, älskade morfar! Jag kommer aldrig sluta älska och sakna dig. Ta hand om moster, farfar och Nisse! Jag älskar dig!♥♥♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0