I Wish

Jaha, min mamma & pappa kommer hit imorgon på besök fram till lördag & jag har längtat så efter att de ska komma. Jag hade tänkt att vi skulle umgås ute i solen i Örebro, grilla lite i Hallsberg & åka & bada lite den här helgen. MEN... Jag hade ju inte tänkt på att sommaren tydligen är ÖVER, det är den 9 juli & sommaren är redan ÖVER... Det var ju kul.. Vi fick ju NÄSTAN en månads sommar & sol iallafall.... Jag avskyr verkligen typisk svensk sommar.. Bara regn & blåst. Saknar mina vintervantar, i JULI! Då är det något som inte stämmer.. Ja jag blir arg & ledsen över detta väder.. Det är juli, det ska vara sommarvärme, sol & badväder.
 
Detta är vädret i Hallsberg när mamma
& pappa är här. KUL ... NOT. Liiite sol
på lördag, men den gömmer sig bakom en
massa dumma MOLN!
 
 Och såhär ser det ut i Örebro när
de kommer.. Why?!
 
Det är så tråkigt för varenda gång mamma & pappa har kommit på besök sedan jag flyttade till Örebro så har vi fått lov att hålla oss inomhus för att det har varit för kallt & blåst för mycket kalla vindar. Jag vill liksom kunna visa dem lite mer än min & Timmys lilla etta & våra köpcentrum. Jag vill visa dem UTSIDAN. Men tydligen kommer vi få lov att hålla oss inomhus denna gången med.. Jag är JÄTTEGLAD över att mamma & pappa kommer hit & hälsar på imorgon & stannar till på lördag. Men alla mina roliga planer som skulle äga rum utomhus för dum som jag är så trodde jag att sommaren skulle stanna iallafall hela juli månad, alla mina planer blev ju liksom förstörda. Så vad ska jag & mina föräldrar göra istället nudå? Detta blev ett surt meddelande, jag vet, men det kan ju inte bara vara jag som är så otroligt besviken på denna sommaren?
 
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0