Perfect Lovestory

Okej, den här låten är så otroligt "tjejig" & texten är väll inte den bästa. Men jag älskar fortfarande den här låten, melodin & musiken får en på så bra humör på en gång. Och sedan hade jag precis börjat uppskatta den här låten & lyssnade på den minst 1 gång per dag i höstas/vintras alldeles, alldeles precis innan två av mitt livs största drömmar slog in, att jag flyttade till en ny stad & (på grund av att) jag fick ett nytt jobb. Så jag länkar det till den här låten, vilket gör att jag alltid får en bra känsla av att lyssna på den här låten.
 
G.R.L. - Ugly Heart.

Alla tjejerna i den här gruppen är & var vackra & talangfulla. Men mina två favoriter är & var Simone Battle & efter henne Emmalyn Estrada. Emmalyn är både söt & vacker, talangfull & utstrålar sådant självförtroende. Simone var vacker, unik, talangfull & hade en så fantastiskt snygg stil. Tyvärr är hon inte längre vid liv, hon tog tyvärr sitt liv 5 september 2014. Hon är saknad av många kan jag ju bara säga..♥ Rest In Peace Simone Battle ♥
 
 
De resterande medlemmarna i gruppen G.R.L. gjorde den här låten & musikvideon till minne av Simone:
G.R.L. - Lighthouse. Så vacker musikvideo & låt. Tårar varje gång..
 
Glöm inte bort min Instagram där jag uppdaterar dagligen.
 
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0