Take Me Off

Då var det alltså söndag igen. Haft en helt underbar fredag och lördag med mina föräldrar och en trevlig kväll på den lokala puben igår med sambon plus några vänner. Idag har solen varit framme igen och det har varit en lugn dag. Jag har diskat, lagat mat för ikväll och för två måltider imorgon, sedan har jag gjort ett snabbt träningspass, duschat, packat jobbväskan inför imorgon, övningskört med Timmy och tvättat kläder. Ska strax ner i tvättstugan och ta upp de kläder som hängt på tork. Jag älskar söndagar på det sättet, man känner sig utvilad och har oftast inga planer så man kan bara ta det lugnt och fixa det som behöver fixas i lugn och ro. Och det bästa är ju att man bara kan ligga och draaa sig i sängen på morgonen! :-) Vanligtvis vid den här tiden brukar jag redan ligga i sängen och försöka sova. Men veckan som kommer så jobbar jag kväll så ikväll behöver jag inte lägga mig förrän runt kl. 23.00 för att få sova 8 timmar! :-) Ska bli ganska skönt att slippa gå upp kl.04.00 på 1 hel vecka! :-) Hoppas att alla ni andra har haft en lika bra helg som jag och med en skinande sol! ♥
 
Min snygga älskling på puben igår kväll! ❤
 
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0