In The Mirror You Would Stare

När Taylor Swifts musikvideo "Bad Blood" släpptes i maj så blev den en succé på en gång, och jag kan säga att jag är inte ett dugg förvånad. Visst, Taylor Swift har varit artist i 11 år nu, men det tog mig faktiskt 10 år att "upptäcka" henne på riktigt, hon har vuxit & utvecklats till en riktigt grym tjej. Nu älskar jag henne och hennes musik, men för bara cirka 1 år sedan förstod jag faktiskt inte vad som var grejen med henne. Musikvideon till" "Bad Blood" är ju så jäkla bra att jag måste posta den här. Den är ju även full med en massa coola kändiskvinnor vilket jag älskar, men häftigast är ju enligt mig att grymma Ellen Pompeo är med som Luna! Ascoolt! För er som mot all förmodan missat denna grymma musikvideo, här kommer den. Enjoy!:
 
Taylor Swift - Bad Blood. Now this movie shows what you can call GIRLPOWER!
 
Snygga Taylor Swift. Helt ärligt är hon nog i Topp 3 över mina favoritartister
nu. Före Rihanna!
 
Grymma, grymma, grymma Ellen Pompeo, som jag tyckt om
sedan jag såg henne i Vänner för 11 år sedan.
 
Puss&Kram, Sanna!
 
 

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0